De huisstijl van SEIN was nodig aan een opfrisbeurt toe. De organisatie was gehecht aan het logo, dus er moest een oplossing gevonden worden: hoe gebruiken we ons oude logo in een nieuwe omgeving.

OPLOSSING

Aan het bestaande logo voegde SIEN een huisstijlelement toe. In de vorm van een open kader, zodat de verbinding met het wit (de omgeving) werd behouden. Dit nieuwe huisstijl element zorgde voor een vriendelijke en toegankelijke uitstraling en in is de hele huisstijl consistent doorgevoerd. Met veel wit ruimte, zodat er veel aandacht gaat naar de inhoud. Dit komt de leesbaarheid ten goede en is prettig voor de doelgroep.

REACTIE KLANT

Inmiddels heeft Sieneke voor ons een hele nieuwe huisstijl opgezet, een aparte social en ‘Werken bij’ stijl daarbinnen ontwikkeld, en vele folders, banners, vlaggen, mokken en kaartjes voor ons ontworpen. Als communicatie afdeling oogsten wij de complimenten vanuit patiënten, cliënten en eigen medewerkers, maar alle credits zijn natuurlijk voor Sieneke. Dank je wel!

Portfolio logo’s, huisstijlen en grafische projecten

2024-11-06T11:44:20+00:00Categorieën: Huisstijl ontwikkeling|
Ga naar de bovenkant